PROMOBIZ.MD
  • Despre noi
  • Servicii business
    • Consultanta in afaceri
    • Gasirea unei nise
  • Design
    • Naming
    • Creare Logo
    • Design Grafic
    • Design SMM
    • Branding Auto
  • Creare site
    • Domenii web
    • Pagina magnit
    • Landing page
    • Site de prezentare
    • Magazin online
    • Servicii Programare
  • Promovare
    • Optimizare Seo
    • Trafic de Clienți
    • Promovare SMM
  • Online Office
  • Contacte

Optimizare SEO​

Optimizare pentru motoare de căutare sau Search Engine Optimization (SEO), este un proces de creștere a vizibilității site-urilor web în rezultatele căutării unui motor de căutare. SEO este o subcategorie a marketing-ului online SEM, practică apărută în anul 1990, odată cu apariția primelor site-uri pe Internet, și care reprezintă totalitatea tehnicilor prin care un site web este propulsat mai sus în lista de rezultate date de un motor de căutare pentru anumite cuvinte cheie relevante, astfel mărindu-se traficul site-ului și experiența oferită utilizatorilor. Motoarele de căutare au un algoritm precis prin care ”aleg” ordinea paginilor pentru anumite căutări, în funcție de relevanța lor și a autorității paginilor respective.

Intrebări și răspunsuri

​Care este diferența între SEO și Trafic de clienți plătit
Dacă promovarea cu plată se referă la serviciile de Trafic plătit, optimizarea SEO se referă la creșterea în căutările organice. Pozițiile organice sunt practic adevăratele ”recomandări” făcute de motoarele de căutare. Campaniile de marketing online pot propulsa pe termen scurt un website în primele poziții, dar optimizarea SEO pot aduce paginii trafic relevant pe termen lung, deoarece continuă să aibă rezultate mult timp după ce se opresc investițiile pe acest canal.
La începuturile Internetului, motoarele de căutare afișau în urma unei căutari, pagini în a căror descriere se află cuvântul de căutare. Deoarece webmaster-ii (proprietarii de site-uri) au făcut abuz de acest factor, motoarele de căutare au alcătuit algoritmi mult mai complecși, care includ:
  • Textul cuprins între etichetele <title> și </title>
  • Nume de domeniu
  • Elementele HTML
  • Etichetele HTML
  • Frecvența unui cuvânt cheie, atât în pagină cât și global
  • Sinonime ale cuvântului cheie
  • Atributele ALT pentru imagini
  • Titlul link-urilor
  • Numărul total de hyperlink-uri de la și spre o pagină
  • Calitatea site-urilor de la care pleacă link-uri spre o pagină
  • Vechimea unui site
În sens larg, SEO reprezintă o componentă a Marketing-ului prin faptul că necesită înțelegerea modului în care funcționează algoritmii de căutare și ce ar căuta vizitatorii, pentru a stabili o corespondență cu site-urile care oferă ceea ce aceștia caută. Anumite tehnici SEO pot implica optimizarea codării unui site, fără a face modificări vizibile pentru vizitatori, precum ierarhizarea structurii site-ului, evitarea sau rezolvarea unor probleme care ar putea împiedica motoarele de căutare să indexeze complet site-ul. Alte eforturi mai vizibile ar fi includerea de conținut unic care este ușor indexat și extras de pe site-uri web.
Termenul SEO poate să se refere și la "Optimizatori pentru Motoare de Căutare", un termen adoptat de industria consultanților care se ocupă de optimizarea site-urilor în numele clienților precum și de angajații proprietarilor de site-uri care pot lucra SEO în interiorul firmei.
Consultanții SEO propun adesea SEO ca un serviciu singular, făcând parte dintr-o campanie mai mare de marketing. Deoarece un proces de optimizare eficient poate cere schimbări în codul sursă al site-ului, este recomandat să fie inclus în dezvoltarea inițială și design-ul site-ului pentru a ajunge să fie "Search Engine Friendly". Termenul de "Search Engine Friendly" ( "Prietenos Motoarelor de Căutare") este folosit pentru a descrie design-ul, meniurile, sistemul de management al conținutului și al coșului de produse care poate fi optimizat ușor și eficient.
Se spune că Google are peste 300 de factori în componența algoritmului de afișare a rezultatelor, ceea ce a creat numeroase polemici legate de tacticile folosite pentru SEO, în rândul webmaster-ilor. Iar într-un sondaj de opinie, peste 120 de experți în SEO au oferit opinii despre importanța a peste 80 de factori de ranking.
​SEO on-page vs SEO off-page
Este corect să spunem că optimizarea SEO on-page este ”fundația” unui website din punct de vedere indexare organică. Așa cum o casă nu se poate ridica fără o fundație solidă, nici un website nu poate ajunge în primele poziții organice fără o optimizare SEO on-page corectă. Dar să nu uităm: fundația unei case este doar începutul și nu ai cum să trăiești într-o casă care are doar fundația terminată.
Optimizare on-page, printre multe altele, implică:​
  • optimizare seo onpage
  • viteza paginii
  • fișier robots.txt
  • instalare și configurare SSL
  • link-uri SEO friendly
  • sitemap
  • integrare Webmaster Tools
  • integrare Google Analytics
  • redirecționări www și canonical
  • o secțiune de blog poate ajuta la diversificare, dar este utilă doar cu o campanie off-page în paralel
Dacă optimizarea on-page este ”fundația”, atunci este oportun să mergem pe aceeași analogie și să asociem campaniile SEO cu ”pereții, acoperișul, finisajele casei, instalația electrică și chiar mobilierul locuinței”. Off-page este prezența în online a unei pagini sau website cu tot ce implică aceasta: link-uri pe alte site-uri care duc către site-ul tău, activitate social media, reviews, etc. O traducere mot-a-mot a noțiunii ”off-page” ar fi ”în afara paginii”. Deci atunci când spunem ”off-page” ne referim la toată activitatea domeniului tău în afara site-ului. Google înregistrează în evidențele sale toate locurile în care este menționat site-ul tău:
  • articole de specialitate cu link către tine
  • activitate social media
  • cont Google Business și recenzii
  • comentarii pe bloguri
  • comentarii pe youtube
  • bannere pe alte site-uri
  • campanii PPC și display
  • conexiuni cu Directoare 
​Link-uri nofollow și dofollow
Atunci când este plasat un backlink, acesta este marcat în cod ca fiind nofollow sau dofollow. Diferența în interpretările motoarelor de căutare este simplă:
nofollow = acest link NU transferă autoritate (adică site-ul care primește traficul nu crește în autoritate datorită link-ului)
dofollow = acest link va transfera autoritate (google este atenționat că aceasta este o ”recomandare”, așadar autoritatea site-ului care primește link-ul ar trebui să crească în autoritate)
Cu nofollow sunt marcate toate link-urile din:
  • social media (Facebook, Instagram, Linkedin, etc)
  • comentarii blog/Youtube
  • bannere display (fie că sunt prin Google sau cumpărate direct)
  • wikipedia
Cu dofollow vor fi marcate cele de mai jos, iar acestea sunt cele care dau autoritate site-ului tău:
  • advertoriale (articole plătite) pe alte site-uri sau articole de blog
  • articole de presă cu brandul menționat
  • link-uri în sidebar pe alte pagini
​Cele mai utilizate motoare de căutare
  • Yahoo
  • Ask
  • Baidu
  • YANDEX
  • Bing 
  • DuckDuckGo
  • Google
  • Ecosi
  • Mail.Ru
  • Ask
  • Rambler
  • YaCy

Completează Formularul

SERVICII

Business
Design grafic
Creare site 
Promovare 
​Servicii Foto 

COMPANIE

Despre noi 
​Echipa noastră 
Harta site-ului 
​Modalități de achitare 
Oferte de muncă 

SUPORT

Contacte
FAQ
Politica de confidențialitate
Termeni de utilizare
© COPYRIGHT 2010. ALL RIGHTS RESERVED.
Picture
Picture
  • Despre noi
  • Servicii business
    • Consultanta in afaceri
    • Gasirea unei nise
  • Design
    • Naming
    • Creare Logo
    • Design Grafic
    • Design SMM
    • Branding Auto
  • Creare site
    • Domenii web
    • Pagina magnit
    • Landing page
    • Site de prezentare
    • Magazin online
    • Servicii Programare
  • Promovare
    • Optimizare Seo
    • Trafic de Clienți
    • Promovare SMM
  • Online Office
  • Contacte