PROMOBIZ.MD
  • Despre noi
  • Servicii business
    • Consultanta in afaceri
    • Gasirea unei nise
  • Design
    • Naming
    • Creare Logo
    • Design Grafic
    • Design SMM
    • Branding Auto
  • Creare site
    • Domenii web
    • Pagina magnit
    • Landing page
    • Site de prezentare
    • Magazin online
    • Servicii Programare
  • Promovare
    • Optimizare Seo
    • Trafic de Clienți
    • Promovare SMM
  • Online Office
  • Contacte

Promovare Rețele Sociale

Picture
Ce înseamna SMM ?
SMM este o formă de internet marketing care folosește capacitatea canalelor de mass-media sociale și aplicații web pentru a genera interacțiune și distribuire (social shearing) pentru a crește vizibilitatea și conștientizarea unui brănd.
Acesta include activități precum promovarea sau vânzarea anumitor bunuri și servicii a brandului in sine (personal branding), generarea de noi contacte pentru afaceri (potențiali clienț) și creșterea traficului pe site-ul web al unui brănd.
Social media marketing este un mijloc de comunicare puternic, disponibil întreprinderilor și organizațiilor de toate dimensiunile pentru a se conecta regulat cu clienții sau potențialii clienți/utilizatori.
Cit de important este designul pentru SMM ?
​Primul și cel mai important sfat de design grafic atunci când se creiază conținut social media și tot conținutul dvs. de marketing digital este că trebuie să aveți un obiectiv. Stabilirea unui obiectiv va fi baza în crearea designului pentru conținutul dvs. de social media. Deci, să ne dăm seama ce încercați să faceți și apoi să facem o poveste din ea.
​
​Obținerea unui obiectiv nu numai că vă va ajuta să proiectați conținutul de pe rețelele sociale, dar vă va permite, de asemenea, să transmiteți mesajul dvs. vizual. Începeți prin a vă pune câteva întrebări:
  • Care este scopul meu pentru această postare?
  • Încerc să creez vânzări?
  • Vreau să măresc traficul către site-ul meu web?
  • Încerc să măresc implicarea pe pagina mea?
În timp ce puneți aceste întrebări, țineți cont de publicul țintă. Asigurați-vă că știți cine este publicul dvs. Cercetează-ți concurenții și publicul țintă ideal. Mai jos sunt câteva puncte de cercetare de luat în considerare atunci când vă vizați publicul:
  • Cine sunt ei?
  • Ce platforme folosesc?
  • Sunt utilizatori de desktop sau utilizatori de telefoane mobile?
  • Ce mesaj vreau să transmit?
  • Cum vreau să se simtă spectatorii mei și ce vreau să facă în legătură cu asta?
  • Ce le place / pe cine urmăresc?
  • Unde stau?
După ce vă cunoașteți publicul, pe cine doriți să vizați și scopul postării dvs., veți avea scopul dvs. „DE CE” pentru crearea graficului de pe rețelele sociale este primul și cel mai important pas din acest întreg proces. Totul după aceasta va fi ales pentru a reflecta acest obiectiv.
De asemenea, este bine să rețineți că, deși obiectivele sunt importante, prea multe obiective pot provoca o grafică ocupată. Prea mult text, imagini sau fonturi vă pot dezactiva instantaneu publicul.
De care platformă are nevoie afacerea mea ?
Platforme sociale și câteva sfaturi pentru fiecare.
  • Facebook
    • Este orientat către generația mai veche
    • Folosește foarte bine articolele și promoțiile
    • Dimensiuni: fotografie de copertă 852 x 315 ; Imagine de profil 180 x 180; 1.200 x 630 postare obișnuită partajată
  • Instagram
    • Orientat spre milenii
    • Fotografiile în stilul de viață sunt grozave, deoarece platforma a fost construită pe „prânz și selfie-uri”
    • Dimensiune: 1080 x 1080 post; 1080 x 1920 povești; Portret 1080 x 1350; Peisaj 1080 x 566; Imagine de profil de 110 x 110 pixeli .
  • Twitter
    • Excelent pentru logodnă
    • Minunat pentru vedete
    • Dimensiune: fotografie antet 1500 x 500; Imagine de profil 400 x 400; 900 x 512 post
  • Pinterest
    • Excelent pentru inspirație și idei noi
    • Excelent pentru persoanele care caută produse noi
    • Dimensiune: 600 x 1260 pini; Imagine de profil 165 x 165
  • LinkedIn
    • Excelent pentru afaceri.
    • Mare pentru rețea
    • Imagine banner 1584 x 396, imagine de profil 400 x 400

Prea multe bătăi de cap pentru afacerea ta ?

PROMOBIZ este echipa ideală pentru afacerea ta. Cunoaștem cu toții că multe afaceri mici sau medii nu îsi permit angajarea lunară a unei Agenții de marketing. Fiind o companie mica, va oferim posibilitatea de a comanda/lunar unul dintre pachetele noastre de servicii,  pentru a va promova cu succes afacerea dvs.

Promovare în Rețele Sociale


PRO
 200
​​​Design​ 1 Reclama
Setarea a 1 campanie sponsorizata
Impact 1 Reclama aprox.
​40-45 mii persoane
​Postare a 1 Reclama
în 30 
​de grupuri
Impact Total aprox.
​50 - 55 mii persoane
Apelați-ne
BUSINESS
 250
​Design​ 2 Reclame
Setarea a 2 campanii sponsorizate
​Impact 2 Reclame aprox.
​60-65 mii persoane
Postare a 2 Reclame
în 40 
​de grupuri ​
​Impact Total aprox.
​70 - 75 mii persoane​
Apelați-ne
GOLD
 300
​​Design​ 3 Reclame
​​Setarea a 3 campanii sponsorizate
Impact 3 Reclame aprox.
​80-85 mii persoane
Postare a 3 Reclame
în 50 
​de grupuri ​
Impact Total aprox.
​90 - 100 mii persoane​
Apelați-ne
Completeaza formularul
si da start Promovarii pentru Afacerea Ta

SERVICII

Business
Design grafic
Creare site 
Promovare 
​Servicii Foto 

COMPANIE

Despre noi 
​Echipa noastră 
Harta site-ului 
​Modalități de achitare 
Oferte de muncă 

SUPORT

Contacte
FAQ
Politica de confidențialitate
Termeni de utilizare
© COPYRIGHT 2010. ALL RIGHTS RESERVED.
Picture
Picture
  • Despre noi
  • Servicii business
    • Consultanta in afaceri
    • Gasirea unei nise
  • Design
    • Naming
    • Creare Logo
    • Design Grafic
    • Design SMM
    • Branding Auto
  • Creare site
    • Domenii web
    • Pagina magnit
    • Landing page
    • Site de prezentare
    • Magazin online
    • Servicii Programare
  • Promovare
    • Optimizare Seo
    • Trafic de Clienți
    • Promovare SMM
  • Online Office
  • Contacte